Beautylust

zondag 27 januari 2013

DIY Bodybutter Scrub

Beste Beautylusters, 

Ik heb een leuke en heel gemakkelijke beauty DIY-tip!

Kennen jullie die bodybutters ook van Kruidvat eigen merk? Ze kosten maar een paar euro en ruiken goddelijk! Maar ik heb wel een klein probleempje met deze bodybutters, ze zijn echt heel hard en dat vind ik niet zo heel fijn... 

Daarom bedacht ik een leuke tip! Hoe leuk zou het wel niet zijn als je je huid kan hydrateren en tegelijkertijd kan scrubben? En zo bedacht ik de Bodybutter Scrub :D

Wat heb je nodig?
- 3 volle eetlepels van je lievelings bodybutter (of lekker budgetproof Kruidvat bodybutter)
- 10 theelepels zout
- eventueel olie (ik gebruikte de Beautifying oil van TBS, maar olijfolie kan ook natuurlijk)
- kommetje
- 1 lege flacon

Je doet alles in een kommetje en mengt het goed door elkaar met een lepel of vork, het is maar wat je zelf het prettigst werken vindt!

En dan kan je je zelfgemaakte Bodybutter Scrub in een potje doen of je kan het in een flesje spuiten, door gebruik te maken van een slagroomspuitzak. Hieronder zie je mijn mini flesje, want ik wou het eerst testen. Ik maakte een kleine hoeveelheid om in een flesje van 50 ml te gieten van The Body Shop.

Ooh ja, ik heb hem al getest en hij laat mijn huid lekker gehydrateerd achter én mijn huidje is ook eens gescrubt én ik ruik lekker fris, SUPER!



Ziezo! Ik heb mijn blogpost weeral gemaakt, hopelijk vinden jullie het interessant en gaan jullie het ook eens uitproberen :)

Groetjes, 
Gilles :) xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten