Beautylust

woensdag 27 november 2013

10 Pleziertjes

Beste Beautylusters, 

In dit blogje wil ik je graag 10 kleine en simpele dingen laten zien waar ik écht blij van wordt. Het zijn niet extreem spannende dingen, maar soms moet je geluk ook niet te ver zoeken. Het zit'm gewoon in de kleine dingen. Enjoy the small things in life.

  • Vroeg wakker worden en klaar wakker zijn, zonder dat je de wekker hebt gezet.

  • Wakker worden in het midden van de nacht en beseffen dat je nog heel wat uurtjes verder kan slapen.

  • Jezelf verwennen met allemaal lekker Lush-spulletjes. -Lush-addict-

  • Een volle batterij op mijn iPhone.

  • Na lange tijd niet in Antwerpen zijn geweest, beseffen wat voor super leuke winkels A'pen wel niet allemaal heeft.

  • Geen huiswerk te doen hebben in een weekend.

  • Het zonnetje dat eens onverwacht schijnt.

  • De bus die al aan mijn halte staat te wachten. 

  • Leuke dingetjes scoren voor weinig geld. --> ACTION! :D

  • Nog eens met een vriend(in) afspreken die je al lang niet meer hebt gezien.

Zo, dit was mijn blogje. Een totaal ander blogje. Hopelijk vonden jullie het een beetje 'interessant' ;)

Groetjes, 
Gilles xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten