Beautylust

dinsdag 1 juli 2014

EINDELIJK

EINDELIJK is het zover, ik heb -met een jaartje vertraging- mijn diploma in handen van het middelbaar! Eindelijk ben ik er van af en kan ik beginnen met een nieuw hoofdstuk in mijn leven :)
Ik kan het me echt nog niet goed voorstellen dat ik klaar ben met al die saaie boekbesprekingen, klungelige L.O.-lessen en ooh-zo-stomme regeltjes.
Ik ben oooh zooo blij dat ik dit hoofdstuk in mijn leven e-i-n-d-e-l-i-j-k heb kunnen afsluiten!

EINDELIJK kan ik beginnen met een nieuwe opleiding die me enorm boeit, namelijk apotheekassistent. Of met andere woorden: farmaceutisch-technisch assistent, klinkt toch veel chiquer, niet?! :D
Ik heb zelfs één uurtje per week het vak cosmetologie, hoe leuk! Een vak over huidverzorging, kan er nog iets leuker zijn dan dit?! :D
Ik ben echt super gemotiveerd voor het volgende schooljaar, ik ga daarom dus ook alles op alles zetten! 

EINDELIJK ook vakantie! Wat keek ik hier naar uit zeg! Rustig chillen, uitslapen, shoppen, tripjes maken, ... Kortom: doen waar je zin in hebt! :)

EINDELIJK heb ik dus nu ook meer tijd om aan mijn blog te werken. Ik ga écht proberen om deze zomer consequenter te bloggen, maar ik kan niets beloven natuurlijk. Hopelijk kan ik een regeling treffen dat ik ook onder het jaar wat meer ga bloggen, maar je kent het hé: taken, toetsen, schoolstuff, ... Soms heb ik er gewoon echt geen tijd/zin in. 

EINDELIJK ook eens een nieuwe layout, ik vond het wel eens tijd worden voor wat anders. Bekijk het als een nieuwe start! :)

Hopelijk kunnen jullie ook genieten van jullie welverdiende vakantie om daarna weer fris en monter te beginnen met een nieuw schooljaar! :)

Groetjes Gilles,
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten