Beautylust

vrijdag 1 augustus 2014

Blogschema

Jeetje, wat gaat de tijd snel seg. 

We zitten al in de helft van de zomervakantie :o
Ik hoop in ieder geval dat jullie er al van hebben kunnen genieten! Het was in juli niet altijd even prachtig weer, we hebben veel regenbuien gehad, maar ik hoop nu dat het zonnetje blijft schijnen voor de rest van deze vakantie! 

Eventjes een kleine update over de blog. Ik heb eens liggen brainstormen -ja, dat doe ik soms wel eens- en ik ga proberen elke dag in augustus één blog-artikel online te plaatsen. 
Ik ga over van alles en nog wat schrijven, niet enkel en alleen beauty gerelateerd.

Ik ga proberen te bloggen over beauty, skincare, food, films, random stuff, interieur, shopping, muziek, work out stuff, DIY's, travel, study, boeken, lifestyle, fashion, personal stuff, body care, iPhone stuff, 'opgemaakt' producten, favorieten van de maand, ...

Ik wil proberen om het hele jaar door elke dag één artikeltje voor jullie klaar te hebben, maar ik weet wel nog niet of het gaat lukken i.v.m. school en dergelijke. Als één artikel per dag tijdens het schooljaar een beetje te moeilijk gaat worden, ben ik misschien van plan 3 artikels te schrijven per week en dit dan bv. op maandag, woensdag en vrijdag, ik zeg nu maar wat!

In ieder geval, nog veel plezier deze vakantie én veel leesplezier deze maand met de nieuwe start van mijn blog!

PS. Én als je gaat zonnen: smeren, smeren, smeren met die zonnebrandcrèmes!

Groetjes, 
Gilles xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten