Beautylust

maandag 11 februari 2013

L'Occitane

Beste Beautylusters, 

Even een kleine mededeling over een merk dat sinds kort één van mijn favoriete winkels is geworden, namelijk L'Occitane. 


Dit Franse merk was sinds kort -voor mij toch- enkel te verkrijgen bij Essenza of in de L'Occitane boetiek op de Meir in Antwerpen. Máár daar komt binnenkort verandering in!

Ik was gisteren tijdens de pauze van mijn studentenjob in het winkelcentrum Wijnegem Shoppingcenter zo een beetje aan het rondwandelen... En tot mijn grote verbazing zag ik een blad op een winkel geplakt waar op stond dat het shoppingcenter binnenkort een L'Occitane winkel rijker is! :D

Wat was ik blij toen ik dat zag! Ik ben helemaal hooked aan de handcrèmes van L'Occitane! :)

PS: Misschien toch niet zo goed voor mijn portemonnee, maar dat even ter zijde, haha :)

De winkel opent met Valentijn, deze donderdag 14 februari dus (':


Ik kan al niet wachten! :D

Groetjes, 
Gilles :) xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten