Beautylust

woensdag 27 februari 2013

The Body Shop outlet

Lieve Beautylusters,
Vandaag een kleine tip om te doen op een saaie zondag :)


Een aantal weken geleden ging ik naar Rosada, een outletcentrum in Roosendaal dat op 30 minuten van Antwerpen ligt, perfect! :D

Ik hoorde veel negatieve commentaar over Rosada, dat het veel te klein is en dat het helemaal niet de moeite is om te doen... WEL, ik heb het tegendeel bewezen :D

 Ik kwam thuis met een simpele, marineblauwe trui van River Woods voor 30 euro i.p.v. 100 euro, een paar blauwe, lederen All Stars voor 45 euro i.p.v. 90 euro EN héél belangrijk: DRIE BODYBUTTERS & 1 BODYSCRUB VOOR 5 euro per stuk (20 euro in totaal dus)

Ook was er een parfumerie met zelfs de allernieuwste parfums met flinke kortingen :D
De welbekende parfum van Paco Rabanne, One Million was maar 39 euro voor 50ml ! Toch heb ik hem niet gekocht, omdat ik wel al een aantal parfums heb... 


DUS, ik heb bij The Body Shop 3 bodybutters in de geuren: papaya, blueberry en grapefruit. Ook kocht in 1 bodyscrub in de geur grapefruit. Elke pot was maar 5 EURO, dus ik dacht: LOSGAAN ! :D 

Ook waren er leuke cadeauverpakkingen, kleine mini's, etc... 

Ik vind Rosada echt een leuk outletwinkelcentrum! Ik wil binnenkort ook eens naar Roermond gaan, dat is het gróótste outletcentrum in de Benelux en Duitsland :D
Dit outletcentrum heeft onder andere filialen van Gucci, Prada, Burberry, Mulberry, Michael Kors, ... En ook The Body Shop, die onlangs nog helemaal is verbouwd :D
#HEAVEN! <3

Outlets zijn écht redders in nood op saaie, hatelijke zondagen! :)
Nu ik er aan terugdenk, wil ik al terug gaan ! =D


Groetjes, 
Gilles :) xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten