Beautylust

zondag 17 februari 2013

Nieuw in het Essence- & Catrice-assortiment!

Lieve Beautylusters, 


Ik (Gilles) wil jullie vandaag met enkele nieuwe producten van Essence & Catrice kennis laten maken!



Aangezien ik een jongen ben, gebruik ik eigenlijk geen make-up, enkel concealer dan :)
Dus waren er ook maar 3 producten die mijn aandacht trokken.



Toen ik het persbericht bekeek van Essence en Catrice bekeek zag ik een heleboel make-up producten... BB-creams, oogschaduws, ... Ik dacht al snel dat er geen interessant product voor mij tussen zou zetten, maar PLOTS zag ik een wel héél-erg-lijkende dupe van de zeer bekende concealer van Bobbi Brown. Die trouwens 40 euro kost, SLIK! :o

Ook zag ik ook een creamy concealer bij Catrice, die me ook heel erg deed denken aan MAC Studio Finish concealer. 

Bij Essence zag ik ook bij de nagelverzorgingsproducten een nagelriem butterstick, handig want mijn nagelriemen zijn altijd héél erg droog!

"Uittesten!" dacht ik, en zo geschiedde...

BTW. sorry voor de slechte foto's maar, sommige heb ik in de avond moeten trekken omdat de batterij leeg was van mijn camera :(


Eerst begin in met de Match2Cover cream concealer van Essence, hij deed me heel erg denken aan die van Bobbi Brown. Alleen heeft Bobbi Brown één poeder & één cream concealer en bij Essence zijn het gewoon 2 concealers in één potje :)


Ik gebruikte hem onder mijn ogen en ik moet zeggen dat de donkerste kleur mijn wallen veel beter camoufleerde, dan de lichte. Wél vind ik creamy concealers niet echt zoooo geschikt voor onder mijn ogen, want ik vind het veel prettiger werken met een vloeibare concealer. De creamy concealer zal ik dus meer gebruiken om puistjes of oneffenheden te verbergen. Ik vind het wel een goed product, maar ik ben hier niet razend enthousiast over... Misschien wordt dat in de toekomst wel zo het geval :)



De 2de concealer is van het merk Catrice, deze deed me ook denken aan MAC Studio Finish concealer. Zo zie je maar hoe merken op elkaar inspelen!


Hier kan ik eigenlijk juist hetzelfde over zeggen... Hij dekt wel goed, maar is eerder geschikt voor het verbergen van puistjes. Wél vind ik het slim van Catrice dat ze een aantal kleuren hebben uitgebracht, ik heb dus de kleur 010 Ivory.


Van links naar rechts:
*Catrice Camouflage Cream 010 Ivory
*Essence Match2Cover donkerste kleur
*Essence Match2Cover lichtste kleur


Dan het laatste product, een nagelproduct. Hier ben ik wél heel erg over te spreken, ik vind het een multifunctioneel product! Je kan het op je nagels appliqueren, op je nagelriemen en ik gebruik het zelf ook als lippenbalsem! Er staat niet echt op dat dat hiervoor is bedoeld, maar héy mijn lippen gaan echt niet dood van een beetje vitamine E, shea butter en bijenwas! :D


Ook vind ik de verpakking heel erg praktisch, handig voor in je tas om onderweg je nagels, nagelriemen, lippen, droge plekjes, ... te verzorgen!
Deze butterstick heeft ook een lekker fris en fruitig geurtje, heerlijk! De geur komt me heel erg bekend voor, hij ruikt precies hetzelfde naar van die eenie meenie kleine kauwgommetjes die ik als kind vroeger at :D


Prijzen:
*Catrice Camouflage Cream €2,99
*Essence Match2Cover €2,59
*Essence StudioNails nail & cuticle butter stick €1,99

Te koop bij de drogist, in België is dat dus bij een Kruidvat-filiaal.

Ziezo, mijn review zit er weer op voor vandaag! Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden en als er vragen zijn mag je die altijd gerust bij de comments achterlaten. :)

Groetjes, 
Gilles xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten