Beautylust

zaterdag 2 augustus 2014

Favoriete YouTuber van het moment

Een YouTuber die mijn hart heeft gestolen is Tati van GlamLifeGuru, eerst en vooral: woow, wat een beauty! Ik zag deze Amerikaanse YouTubester al eens voorbijkomen bij andere YouTubers die ik volg zoals Fleur DeForce, maar ik nam eigenlijk nooit eens een kijkje op haar kanaal zelf. Dat had ik beter wel gedaan, want ik hou hou hou van haar skincare en drugstore filmpjes!

Ik vind vooral haar Madness Monday video's suuuuuuuuper! In deze filmpjes laat ze al de geweldige deals van de week zien in de drugstores zoals Wallgreens, Rite Aide, CVS, Wallmart, ...
Het leuke is ook dat ze echt zelf ín de drugstores de producten laat zien die een behoorlijke korting hebben, met alle gevolgen van dien soms want ze wordt vaak betrapt op het filmen in de winkel...
We krijgen door deze video's eigenlijk ook een kleine sneakpreview te zien van hoe GROOT die drogisterijen daar wel niet zijn! Daar kan het Kruidvat nog wel wat van leren!

Extreme couponing is daar echt een ding! Je kan verschillende coupons gebruiken op een product, zelfs al staat het product al in de aanbieding of solden.

Om het eventjes te schetsen met een hypothetisch voorbeeld: Een dagcrème van Neutrogena kost normaal gezien 10 dollar, maar héy deze week gaat er al maar liefst 40% korting af. Ook heb je in een tijdschrift een coupon gevonden van -2 dollar op alle Neutrogena skincare producten én in die drugstore zelf vind je nog eens een coupon van -1 dollar op alle skincare naar keuze. Als je deze bonnen mét de korting gebruikt in de drugstore, dan moet je in totaal nog maar 3 DOLLAR betalen!!!

Er bestond vroeger ook eens een programma op tv dat over extreme couponing ging waar het zelfs zó extreem was dat de kassierster soms de klant nog geld moest uitbetalen! Kan je nagaan! Woow, waarom hebben wij dat ook niet in België :o

Hier enkele video's van Tati, veel kijkplezier:






Groetjes, 
Gilles xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten