Beautylust

donderdag 7 augustus 2014

Hotspot van de week: Appie!





Oké, side note, die blogpost per dag blijkt toch moeilijker dan ik gedacht had. Ik ga gewoon bloggen wanneer ik tijd én goesting heb! Sorry de snorrie! :/

Maar dus, vandaag blog ik over de hotspot van de week én dan nog wel eentje van de Appie! 
Albert Heijn begint zich stilletjes aan ook meer en meer te vestigen in ons Belgenlandje, yoehoe! :D

Deze weken zijn er bij de Appie veel artikelen te koop voor slechts 99 CENT! De Hollandse zuinigheid is nu de komende weken nóg meer aanwezig in de filialen van de Albert Heijn, niet dat daar iets mis mee is. In tegendeel zelfs, ik vind het juist ook super als ik bv. een super goed product tegenkom met een zeer lage prijs! #score

Ik laat jullie mijn twee aanraders zien van deze week!


Deze lekkere pizzabroodjes zijn heerlijk als snack voor bij de televisie te versnaperen of gewoon als maaltijd in de middag! Mhh, yummie! :)


Optimel is een yoghurtdrank op basis van magere yoghurt en vruchtensap, heerlijk licht en gezond! Lekker ook, wel vind ik dat de magere yoghurt-smaak sterk naar voor komt, daar moet je wel van houden.

Groetjes, 
Gilles xoxo 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten