Beautylust

zondag 18 maart 2012

Lush Stash/Review Charlotte

Eindelijk zijn we er met Charlotte's Lush Stash. Het heeft wel een tijdje geduurd, maar uiteindelijk hadden we de 'Lush feeling' back. Ondertussen zijn we al een paar keer terug gegaan naar de Lush store om de nieuwe producten te bezichtigen. Maar we zullen nu to the point komen hé: mijn voorlopige Lush Stash.

Imperials (45 gram)

Dit is één van hun beroemde gezichtcrémes voor een zacht prijsje, 16,95 euro! Deze crème is zowel goed voor de drogere plekjes op je huid als de overtollige talgproductie op de huid. Toch vind ik deze crème té rijk voor overdag, ik gebruik deze gezichtscrème dus wanneer ik lekker onder de lakens kruip, dan hydrateert het heel de nacht mijn huidje. Want wist je dat je huid heel veel vocht verliest tijdens dat je slaapt? Deze crème helpt je huid weer goed te voeden en heel goed te hydrateren. Een echte aanrader dus!


Breath Of Fresh Air (100 gram)

Dit is echt een geweldig tonertje. Bij het sprayen geeft het je een licht trekkerig gevoel, maar dit vind ik wel prettig. Dit geeft me een echt zomergevoel, het doet me denken aan de momenten wanneer je in de zomer naar een waterspuitje grijpt. Daarvoor is dit namelijk perfect, het geeft je een verfrissend gevoel en nog eens een goed geurtje ook, 2 vliegen in één klap. 


Grease Lightning (45 gram)
Dit product is een goedje dat je enkel op je puistjes moet smeren. Deze jelly heeft wel een sterke aromatische geur, het voelt heel plakkerig aan. Het droogt je puistje als het ware uit. Maar voor mijn huid is het niet het perfecte geneesmiddeltje. Het is meer voor een vettere huid, want het droogt te hard uit. 


 Dreamwash (Staaltje)

Deze creamwash ruikt heerlijk naar lavendel en kruiden. Het geeft je wel een plastic-achtig gevoel op je huid, dat vind ik toch niet zo prettig. Maar ik zou het alleen terug kopen voor het heerlijke lentegeurtje.

Big (Staaltje)

Dit goedje bestaat uit zeezout en als jullie dit nog niet wisten, het geeft een enorme volume boost voor je lokken. Het positieve is wel dat het doet wat het zegt, namelijk het geeft je volume. Het enige nadeel is dat het mijn punten droog en gespleten maakt. Ik denk wel dat deze boost meer is voor mensen met dikkere haren. Dit zomers zout shampootje is te koop in een grote pot van 330 gram voor maar €16,95.

Herbalism (75 gram)

Ken je die dagen wanneer je zo door het bos of gewoon door de natuur loopt en dan geniet van de frisse buitenlucht en de typische bos-en natuurgeur. Maar wat als het nu regent en ik verzeker je dat gebeurt hier veel, maar toch wil je de typische bosgeur opsnuiven. Dan raad ik je dit echt aan. Herbalism is een licht kruidige dagelijkse reiniging, maar heeft ook wel een lichte scrub-achtige werking. De Chinese klei, gemalen amandeltjes, rozemarijn, brandnetel en kamille zorgen voor een zuiverende, ontgiftende en kalmerende werking op onze huidjes. Ik denk dat het eigenlijk wel goed is voor alle soorten huidtypes, want ik heb een droge huid en op de verpakking staat dat het goed is voor een normale tot vettere huid, maar het werkt evengoed voor een droge huid. Dus geen zorgen dryskinners jullie kunnen dit koopje ook bemachtigen voor maar liefst €9,50.

Cosmetic Warrior (75 gram)

Cosmetic Warrior is één van de vele vers gemaakte maskertjes van de Lush Store. Je hebt verschillende maskertjes tegen de puistjes zoals Cupcake, dit is eerder voor de vettere huidjes onder jullie. Dan heb je ook nog Cosmetic Warrior en dit is eerder voor de drogere tot normale huid. Dit vond ik wel heel positief, want velen denken dat alleen mensen met een vette huid puistjes kunnen krijgen. 

 Colour Supplement (20 gram)

Dit was wel de goede kleur maar ik heb nogal veel onzuiverheden en het spijtige is dat je met deze foundation dat heel hard ziet, maar het goede is wel dat je het kan mengen met je favoriete moisterizer. Ik zal hem zeker weer gebruiken als ik een wat zuivere huid heb. Dit ruikt niet echt lekker, zoals alle andere foundations.

Veganese (100 gram)

Deze conditioner heeft en lekkere citroengeur die echt heerlijk is voor onder de douche, ik gebruik bijna nooit een conditioner, maar deze moest ik gewoon proberen, omdat hij zo lekker rook. Het doet wat het zegt en ik ben vrij positief over deze conditioner. 

Cynthia Sylvia Stout (100 gram)

Nog een ander product dat ik bezit van Lush is Cynthia Sylvia Stout, het heeft een apart geurtje. Bier, citroen en cognacolie zorgen voor deze geur. Het spijtige is dat deze shampoo mijn haar laat uitzakken, maar het geeft mijn haar wel glans. 

Zo dit waren mijn Lush-spulletjes, hopelijk bereid deze nog wat uit :D

Groetjes Gilles & Charlotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten