Beautylust

woensdag 21 maart 2012

Dr Van Der Hoog




Hoi,

Een tijdje geleden heb ik (Gilles) proefstaaltjes binnengekregen van Dr Van Der Hoog, maar ze waren ergens onderin mijn doos met beautyproducten geraakt en een week geleden kwam ik ze tegen. Gisteren en vandaag heb ik ze uitgetest en ik moet zeggen dat ik er overtuigd van ben!

Over de maskertjes van Dr Van Der Hoog ben ik érg te spreken, ik heb ook al heel de lijn in huis gehaald, deze zal ik in de loop van tijd stuk voor stuk reviewen voor jullie, maar goed ik dwaal af. Terug naar de huidverzorgingsproducten van Dr Van Der Hoog. 

Wisten jullie eigenlijk dat dit merk buiten maskertjes ook een heel uitgebreide gezichtsverzorgingslijn had? Vorig jaar hebben ze al hun producten een heel andere, nieuwe look gegeven. Heel modern en chique voor een vrij 'goedkoop' merk.


Ze hebben 8 verschillende huidverzorgingslijnen: 

*Hydro Active: deze lijn is goed voor de gecombineerde huid, het bevat een dag- en nachtcrème, een ooggel en een matterende fluïde.

*Natural Intensive: deze lijn is bedoeld voor de droge tot zeer droge huid, deze lijn bevat een dag- en nachtcrème & een ooggel.

*Hypo Sensitive: dit is een lijn die bedoeld is voor de gevoelige huidjes onder ons. Deze lijn is al iets uitgebreider en bevat een dag- en nachtcrème, ook een anti-age dagcrème, een masker in een tube (deze bezit ik), een reinigingslotion & -milk.

*Fix Aging: deze lijn is speciaal ontwikkeld voor de rijpere huid. Het bevat een dag- en nachtcrème, oogcrème, masker, serum & couperose crème (egaliserende crème).

*ClearSkin: dit is een verouderde lijn die je enkel op de website kan bestellen of in sommige filialen nog kan bemachtigen. Deze lijn is zeer uitgebreid en is bedoelt voor de onzuivere huid, ideaal voor pubers! Deze lijn bevat een sulfopowder, dat puistjes en onzuiverheden camoufleert, verder bevat deze lijn een cover stick (camoufleert ook), een face wash, een scrub gel, een matterende dag- en nachtcrème in één, een spotcream, een gezichtslotion, een quick recovery gel dat de beschadigde huid terug herstelt, en een poedermaskertje.

*Purity: deze lijn is speciaal ontworpen voor de jonge huid, wat dus maakt dat het past bij ieder huidtype. Dit is eigenlijk een lijn met reinigende producten zoals een face wash, scrubcrème (die ik alle 2 ook in mijn bezit heb!), een reinigingslotion en -milk, een oogreinigingsmilk en ook een oogreinigingslotion op basis van olie, ook bevat deze lijn reiningsdoekjes die juist nieuw zijn in hun collectie.

*Handsome: deze lijn bevat 2 handcrèmes, één voor iedere persoon & één voor de rijpere huid die SPF bevat, de anti-aging handcrème.

*Fresh Expression: deze lijn is geschikt voor de huidjes waar de eerste rimpeltjes zichtbaar worden, de producten voorkomen rimpeltjes en behouden de jeugdigheid. De lijn bevat een dag- en nachtcrème, een oogcrème, een anti-pigmentcrème en een maskertje in tube-vorm.

De prijzen liggen tussen de 1,89 & 20,95 euro, niet enorm duur voor zo'n goed merk!

Wat ik wel niet zo fijn vind, is dat er enkel in de lijnen voor de rijpere huid SPF zit, terwijl iedereen eigenlijk een zonnefactor nodig heeft. Wist je dat -ook al schijnt de zon niet en het sneeuwt- dat er ook UVA & UVB stralen op onze huid terecht komen. Deze stralen zorgen ervoor dat we verbranden en dat onze huid ook sneller veroudert.

MAAR GOED, ik ga nu eindelijk beginnen praten over mijn 3 staaltjes die ik heb ontvangen van dit super merk! 

Ik heb staaltjes gekregen van de Hydro Active-lijn, deze is bedoelt voor de gecombineerde huid wat ik dus heb. Ik heb een vrij droge huid met een vettige T-zone (kin, neus & voorhoofd).

Wat ik wel moet zeggen is dat de proefmonsters aardig goed gevuld zijn, een exacte hoeveelheid staat er niet op, maar het bevat veel meer dan de normale hoeveelheid van een proefstaaltje.

De producten hebben een fijne, lichte geur. Zeer fris, maar niet te sterk. Een typische geur voor Dr Van Der Hoog. Al de producten van de Hydro Active-lijn, althans toch deze lijn, bevatten papaya extract. Papaya heeft genezende en herstellende eigenschappen. 


*Hydraterende dagcrème: deze crème heb ik in de nacht gebruikt, dus ik weet niet zo goed hoe hij overdag me bevalt. Deze dagcrème trekt zeer snel in en hydrateert mijn huid zoals wordt gezegd heel goed. Ik zou deze crème zeker kopen als mijn andere dagcrèmes op zijn. Dr Van Der Hoog is een natuurlijk merk, en dat is ook altijd heel mooi meegenomen. De prijs voor een potje van 50 ml bedraagt zo'n €14,95, niet duur maar ook niet spotgoedkoop. Wel vind ik dat het het geld wel waard is, omdat je met een dagcrème wel vrij lang doet. Een minpuntje is wel dat het in een potje zit i.p.v. een tube, maar daar heeft DVDH een leuk idee voor bedacht en er een spateltje bij toegevoegd, anders moet je er met je vingers in en na een tijdje komen er dan veel bacteriën in. Ook is het niet zo handig dat ze bv. geen blauwe dop hebben gebruikt voor de nachtcrème zodat het praktischer zou werken, omdat het er eigenlijk krak hetzelfde uitziet als de dagcrème. Verder vind ik het potje er heel luxueus uitzien. Dus ik ben fan :)

*Hydraterende ooggel: in dit proefstaaltje zit er tamelijk veel in, omdat er 10 ml denk ik in een roller zit normaal gezien. Ik vind de gel er precies heel anders uitzien, omdat hij veel dikker is dan ik gewend ben, of is dat gewoon omdat dit in een zakje zit? Maar oké, hij maakt mijn droge ogen terug normaal en hydrateert ze goed. Heel even had ik een prikkelende tinteling aan mijn ogen, maar dat komt omdat ik waarschijnlijk veel te veel had gebruikt. Voor zo'n tube betaal je al zo'n €12,95, dat vind ik veel omdat ik een ooggel heb van Essence voor 2,49 euro. Maar je doet natuurlijk met zo'n ooggel wel eeuwen. Dus is hij zijn prijs misschien wel waard. 

*Matterende hydraterende fluïde: deze fluïde heb ik vandaag uitgetest, en hij matteert mijn huid goed, nadat hij is ingetrokken. Hij zorgt ervoor dat de vochttekorten worden aangevuld en de vettere delen van mijn huid (T-zone) worden verminderd, zodat de vochtbalans van mijn huid terug in evenwicht is. Deze flacon bevat 50 ml en zit in een dispenser. Ik vind dat crèmes die in een pompflacon zitten al een stuk duurder en chiquer ogen. Mijn huid glanst niet meer na het gebruik van deze fluïde. De flacon kost 15,95 euro, niet duurder dan andere dagcrèmes van DVDH. Deze zou ik misschien ook wel aanschaffen wanneer ik wat andere dagcrèmes heb opgebruikt, maar dat gaat nog wel eventjes duren denk ik.


Na deze 2 crèmes en ooggel te hebben getest ben ik nóg enthousiaster geworden over de producten van het merk Dr Van Der Hoog. Ik ben van plan om de hele lijn te kopen, omdat ik vind dat deze producten echt iets doen voor mijn huid en als je deze producten in combinatie gebruikt dan heeft dit denk ik nog een beter en effectiever resultaat. Maar het probleem bij mij is dat ik zoveel lijnen wil hebben... Maar ik denk dat ik deze lijn toch wel ga kopen, omdat mijn huid er -denk ik- wel baat bij heeft en de producten zeer budget-proof zijn! 

MAAR, ik kan natuurlijk nu nog niet echt oordelen over dit product, ik moet het minstens 1 maand gebruiken om resultaat te zien aan mijn huid. We zullen zien! :D

Groetjes, 
Gilles :) x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten