Beautylust

zondag 11 maart 2012

Shoplogje.

Het was het weeral veel te lang geleden dat we nog eens de winkels in waren doken, dus we gingen gisteren nog een shoppen. We reden naar het Wijnegem Shopping Center en kwamen met enkele leuke spulletjes blij terug naar huis. 

Eerst en vooral kocht Charlotte in Essenza een maskertje van Dr Van Der Hoog, het Amazing Avocado. Dit crèmemasker werkt reinigend en stimulerend. Het helpt je droge, vermoeide huid weer te laten stralen. Er was een kleine korting van - 30 op alle maskertjes van Dr Van Der Hoog! 
 
Dr Van Der Hoog - Amazing Avocado
Prijs: €1,58 (met de 30% korting)
Inhoud: 10 ml

Next stop: Kruidvat! Charlotte was gisteren precies helemaal in de ban van avocado. Niet vreemd, want avocado's bevatten boordevol mineralen en vitaminen! Het maakt je droge, trekkende huidje weer soepel en zacht. Ze kocht een masker van het merk Freeman. En hier was ook nog eens korting van 1,50 euro op, meenemen dus! Er zit klei, avocado & haver in :)

Freeman - Facial Clay Mask Avocado & Oatmeal
Prijs: €2,49
Inhoud: 150 ml

Toen Charlotte bij de make-up aan het kijken was, was ik (Gilles) even tussen de verzorgingsproducten aan het rond snuffelen. Wanneer ik bij de Essence producten kwam, viel er mij meteen iets nieuws op. Het was een product van de nieuwe my skin-lijn, de ooggel! Ik greep er meteen naar :D Het was het enigste product dat er was van die lijn EN de laatste! Wat een geluk! Normaal gezien kosten ooggels belachelijk veel geld (vind ik toch). Deze had een heel zacht prijsje! Deze ooggel is 100% alcohol- en parfumvrij, ook altijd fijn om te weten!
Ik was al heel lang opzoek naar de nieuwe producten van Essence, nu had ik eindelijk een product kunnen bemachtigen! Ik ben heel blij met dit product, omdat ik vrij vaak last heb van 'droge ogen' :D


Luxueuze verpakking (voor Essence toch!)


My Skin Cooling Eye Roll-On
Prijs: €2,49 
Inhoud: 15 ml

Dan nog even langs de MAC store, op Charlotte's (denkbeeldige) lijstje stond nog een eyeliner, na enkele swatches te nemen op haar handen, was ze er zeker van. Deze eyeliner moest ze gewoon hebben! Deze eyeliner is niet té hard gepigmenteerd, anders valt het te hard op als je het draagt, en dat vindt Charlotte juist niet mooi.



MAC - Technakohl liner - Graphblack
Prijs: €16
Gewicht: 0,35 g ? (hahahaha :D)

Toen Charlotte druk bezig was met swatches te nemen, ging ik kijken naar de plaats waar de skincare stond. Het was allemaal wel wat prijzig, vond ik... Wanneer Charlotte ging afrekenen aan de kassa keek ik nog even naar de travel-sizes, deze waren maar 10 euro. Ik vroeg raad aan de Make-Up Artist wat een goede face wash was, ze zei dat de Green Gel Cleanser voor een hele vette huid was & de Cleanse Off Oil voor een hele droge huid. Verder waren er (van de mini sizes) enkel maar make-up removers, waar ik niets mee ben natuurlijk :D
Ze zei me dat de Cremewash wel misschien iets voor mij zou zijn, maar deze hadden ze natuurlijk niet in een kleine verpakking. Ik zou dus het full-size product moeten kopen, typisch! Want ik vind MAC producten toch wel vrij prijzig. Ik heb wel ooit eens één mini Fix+ spray gekocht ooit, maar deze was een travel-size. Ik zei dat ik een andere keer wel terug ging komen. Na wat andere winkels te hebben bezocht, begonnen de gedachten om de Cremewash van MAC misschien toch te kopen. Enkele minuten voor sluitingstijd gingen we nog snel de MAC store binnen om het toch te kopen! :D
Toen ik hem had gekocht had ik echt een gevoel van luxe, ik kreeg een grote zak waar ik koeien van letters M.A.C. stond gedrukt! Ik was enorm blij en ik vind dat de verkoopsters je heel goed helpen, ze kijken je helemaal niet raar aan als je een jongen bent. Ik ging met een tevreden gevoel naar huis. Ik heb hem nog niet kunnen testen, maar hier komt zeker nog een review van! 



De Creamwash lijkt echt ook een soort mousse, echt speciaal :D

MAC - Cremewash
Prijs: €21 (ik hoop dat het het waard is!)
Inhoud: 100 ml

Zo dit was onze shoplog, tot de volgende! :D

Groetjes, 
Gilles & Charlotte :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten