Beautylust

maandag 10 september 2012

Eerste kennismaking Paula's Choice


Ik was altijd wel geïnteresseerd in de wereldberoemde Queen op gebied van huidverzorging, Paula Begoun. Ik heb het over het merk Paula's Choice!


Dus ik wou dit geweldig merk zeker en vast testen, maar je kon geen gratis samples krijgen, enkel tegen betaling. Maar dat was bijna 10 euro om deze naar België te versturen, dus dat hield me een beetje tegen, want misschien vond ik het wel helemaal niets. 


MAAAR, totdat op een dag ik een nieuwsbrief van Paula's Choice kreeg waarin stond dat je een heel setje (per huidtype) van 11 samples kon kopen voor 3 euro en het was dan free shipping! Oke deze deal kon ik niet laten liggen, dus bestelde ik zo'n setje en vandaag zat het pakketje vrolijk in de brievenbus op me te wachten :D


Het duurde 3 dagen om het pakketje te ontvangen dat helemaal vanuit Nederland naar België moest worden gebracht. Snel !




Even wat over Paula zelf...
Paula was nooit eigenlijk geïnteresseerd in huidverzorging en dergelijke, ze vond het echt flauwe kul wat de commerciële merken op televisie allemaal durfden te beweren. Ze werd er zo gefrustreerd door dat ze uiteindelijk gewoon zelf op onderzoek ging naar de ingrediënten van de producten etc. 

Ze heeft ondertussen al meer dan 25 jaar ervaring in de huidverzorging en weet dus de do's en don'ts op gebied van huidverzorging en zo voort. Ze heeft een blog waar ze al meer dan 45.000 reviews heeft geschreven over huidverzorgingsproducten en make-up. MAAR ze is streng, zéér streng. Bij het minste schadelijke ingrediënt dat erbij zit, vind ze dat product al helemaal niet goed. Ze is enorm kritisch en wil enkel het beste, dat is ook de reden waarom ze maar een klein aantal producten super goed vind. Ze test de producten niet, dat zou natuurlijk onmogelijk zijn om er zoveel uit te testen, maar ze bekijkt de ingrediëntenlijst. Ze heeft echt een enorm goed verstand van zaken over alle soorten mogelijke ingrediënten die in een product kan zitten. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in haar blogsite: www.beautypedia.com  

Ook heeft ze een aantal boeken geschreven zoals 'The Beauty Bible' & 'Don't Go To The Cosmetics Counter Without Me'. 

Zo, dit was een kleine introductie over Paula Begoun, ik ga in de loop van tijd over haar producten reviewen. Hopelijk zijn jullie even benieuwd als dat ik ben :D

Groetjes,
Gilles :) x

2 opmerkingen:

  1. En? Al een mening over de producten? Ik ben razen benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het proefpakketje getest en ik was er heel tevreden over! Maar ik vond het belachelijk om daar een blog over te plaatsen, omdat ik het geen lange tijd heb kunnen testen (gewoon maar 1 dag). Maar ik ga waarschijnlijk binnenkort de exfoliant daarvan kopen en dan komt daar zowieso een blogje van online! :)

    BeantwoordenVerwijderen