Beautylust

zaterdag 15 september 2012

Shoplogje TBS


Hey, 
Vandaag ben ik eventjes de stad ingedoken. Gewoon. Omdat ik het leuk vind :)


Ik ging eventjes in de tweede The Body Shop die veel mensen vergeten. 
En wat zag ik daar? 20 PROCENT KORTING OP HEEL DE WINKEL ! :o

Ik moest me echt inhouden om niet meer te kopen, maar ik heb gewoon de noodzakelijke dingen gekocht, hihi :D

Ik kocht allemaal producten die al eens sterk afgeprijsd waren: 3 douchegels & 1 bubbelbad gel. De douchegels kostten normaal 6 euro, ze waren al eens afgeprijsd en nu was er een actie 3 voor 7,50. PLUS die 20 procent korting kwam het op 2 euro per stuk, SAY WHAT?!

Ik kocht de geuren: papaya, peach & dewberry (dat is ongeveer hetzelfde als een braambes, maar dan kleiner). De flacons zijn allemaal 250 ml, niet slecht :D

Leuk weetje, bij de papaya variant is het flesje gemaakt van 30 procent gerecycleerd plastic. Dat wil zeggen dat ze 9 miljoen nieuwe plastic flesjes besparen op een jaar.

MAAR, de andere 2 flesjes zijn gemaakt van 100 procent gerecycleerd plastic. Dat wil dus zeggen dat ze 30 MILJOEN nieuwe plastic flesjes besparen op een jaar. 

Ik ben niet echt héél erg bezig met het milieu te redden, maar dat is altijd leuk. En als dat goed is voor Moeder Aarde, dan wil ik graag mijn steentje bijdragen. :D

In het flesje Fuzzy Peach & Dewberry zit er ook nog eens Fair Trade aloë vera in :)

Dan heb ik ook nog een Bubble Bath-gel gekocht in de variant Spiced Vanilla. Dat is van vorige kerstcollectie. Hier zit Fair Trade Honing in, lekker :)
Nu dat de koudere dagen er stilletjes aan aankomen, ga ik meer in de avond in bad om rustig te relaxen voor dat ik ga slapen, heerlijk!
Met wat bubbels is dat ook wel leuk :D
Deze kostte normaal gezien 10 euro, maar nu was hij 4,50 euro. PLUS die 20 procent korting was hij: 3,60 euro. ECHT GEEN GELD, voor een flacon van 400 ml. Daar doe je volgens mij wel lang mee.

DUSSS, toen ik bij de kassa kwam moest ik het kleine, fijne bedrag van 9,60 EURO over de toonbank geven :O

Ik ben echt héél blij met mijn aankoopjes, nu kan ik weer lekker wassen, baden, relaxen, genieten, lekker ruiken en soppen :D


Groetjes, 
Gilles x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten