Beautylust

dinsdag 3 april 2012

Kiehl's Maskers


Hoi, lang geleden! Sorry, sorry, sorry, ... Maar meestal hebben we weinig tijd om te bloggen en hebben we het te druk met school enzovoort, ... Maar goed, hier is een blogje over de maskertjes van het merk Kiehl's. Zijn jullie bekend met dit merk? Wij ook eerst niet, de winkel schrok ons ook een beetje af, omdat het op een apotheek-achtige winkel leek. En dat klopt ook voor een deel. 

Kiehl's begon in 1851 in dé stad New York een apotheek en is uitgegroeid tot een -zeker in Amerika- succesvol cosmeticamerk. De producten hebben geen hoog eyecandy-gehalte, MAAR het is het product dat telt uiteindelijk! Het merk Kiehl's is helemaal niet commercieel gericht, maar wilt de mensen juist écht helpen met het probleem van hun huidjes. 
Kiehl's Store te Antwerpen
Het merk gebruikt hoogwaardige kwalitatieve ingrediënten die meestal ook natuurlijk zijn. Kiehl's verkoopt ook alleen maar verzorgingsproducten en géén make-up. Ook zijn ze heel erg gericht op recyclen, er staat een grote bak waar je je lege plastieken productflesjes gratis en voor niets kan droppen. De productflesjes en -potjes die ze verkopen zijn ook 100% recyclebaar. Da's ook mooi meegenomen.

Wat het merk speciaal maakt is dat alle verkopers (lees adviseurs) een witte labo-jas dragen. Dit geeft een hele professionele uitstraling, vind ik persoonlijk. Voel je zeker en vast niet beschaamd om informatie te vragen over een product of je huid, want deze mensen zijn heel goed opgeleid om je verder te helpen. De verkopers zijn heel vriendelijk en helpen je écht graag verder. Ook kan je een staaltje vragen van een product om het thuis uit te testen, en hier zijn ze heel vrijgevig in, vind ik toch!

Maar goed, genoeg verteld over het merk Kiehl's. Ik zal nu twee maskertjes reviewen en zeggen wat ze doen voor je huid.

Ik (Gilles) zal eerst het kleimasker reviewen, deze noemt Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque. 

Dit masker heeft een hele intense zuiverende werking en verkleind de poriën, staat er op het zakje. En ik moet zeggen, na gebruik voelde mijn huid heel zacht, fris en schoon aan. Het verkleint ook mijn poriën, maar na een tijdje nemen ze weer de vorm aan als ervoor. Dit maskertje is bedoeld voor een normale tot vettere huid, voor mij ideaal dus met mijn gecombineerd huidje. 

Kiehl's - Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque
Prijs: 25 euro
Inhoud: 125 ml

Het zakje zit goed gevuld voor éénmalig gebruik (5 ml). Goed voor een rijke laag aan te brengen op de huid. Ik liet het opdrogen, zoals je bij elk kleimasker moet doen. Deze wordt dan hard, ook geeft het een extra stimulans voor de bloeddoorstroming van de huid. Hierdoor kan je huid wat warm aanvoelen. 

Ik vind dit maskertje zéker en vast een aanrader! Ik ga waarschijnlijk zo'n grote pot aanschaffen van 125 ml, deze kost 25 euro en als je weet dat je per beurt 5 ml nodig hebt dan kan je van deze pot 25 keer gebruik maken. Dat is dus 1 euro per beurt, niet duur! Zéker voor zo'n goed masker dat je huid écht goed reinigt en je poriën verfijnt. Écht een topper!

Het volgende maskertje is een masker in jelly-vorm. Met dit potje heb ik twee keer gedaan. 
Dit maskertje is zeer verkwikkend en fris. Leuk om bv. op zwoele dagen te gebruiken, ook kan je het gebruiken als je bv. verbrand bent in je gezicht door de zon. 

Deze gel hydrateert je huid enorm goed, het bevat boordevol kruidige ingrediënten en groene thee extracten & het is geschikt voor alle huidtypes!

Voor een pot van 50 ml betaal je 26 euro. Dat is ook niet super veel, want als je weet dat het potje 5 ml bevat en als je er 2 maal gebruik van kan gebruiken, dan kan je van een pot van 50 ml een twintigtal keer gebruik van maken. En dat is dus ongeveer 2 euro per keer. Toch vind ik dat het nogal veel geld is voor 2 euro per keer. En uiteindelijk heeft het ook geen super wow-effect. Ik (Gilles) vind het wel leuk, maar niet voor één volledige pot ervan te kopen. Je kan denk ik wel goedkopere alternatieven vinden die denk ik evengoed werken als deze jelly. 



Kiehl's - Soothing Gel Masque
Prijs: 26 euro
Inhoud: 50 ml 
Groetjes,
Gilles & Charlotte :D x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten