Beautylust

dinsdag 22 mei 2012

TAG: 38 Beauty Asks Gilles


Hoevaak was jij je gezicht op een dag? 
In de ochtend was ik mijn gezicht gewoon onder de douche met water en in de avond met een face wash :)
Welk huidtype heb je?
 
Ik heb een gecombineerde huid, dat wilt zeggen dat ik een vette T-zone heb en dat mijn kaken niet vettig aanvoelen en soms zelfs een beetje droog.
Welke face wash gebruik je op dit moment?
De MAC Cleanse Off Oil, ik ben er gek op ! :D
Scrub je je gezichtshuid?
Jep, één keer per week.
Welk merk gebruik je hiervoor?
Ik heb verschillende gezichtsscrubs, maar nu gebruik ik de mini verpakking van Clinique. De 7 day scrub cream rinse-off formula, een fijne scrub :)
Welke dagcreme gebruik je?
Ik heb een aantal dagcremes, maar eerlijk gezegd draag ik overdag nooit en crème. Omdat ik dat helemaal niet fijn vind zo iets vettigs en plakkerig aan je gezicht te smeren als ik dan helemaal nog moe ben. Ik draag enkel overdag een dagcrème in de weekends en vakanties. En ik gebruik op dit moment een testertje van Dior, maar welke dat dat is? Geen flauw idee, wel weet ik dat deze crème mijn huid enorm zacht maakt en snel in trekt :)
Heb je sproeten?
In de zomer wel ja :)
Gebruik je een oogcreme?
Niet elke dag, ik heb er wel ééntje van Olaz. Die elks individueel verpakt zijn met dat sponsje :)
Heb of had je last van acne?
Nooit gehad eigenlijk, wel a couple of pimples here and there :)
Welke foundation gebruik je op dit moment?
Ik draag geen foundation
En welke concealer gebruik je?
Ik heb veel concealers, maar ik draag ze enkel als ik er zin in heb :) En dan is die roller van Garnier mijn beste vriend ! Ik ben van plan eentje van Estée Lauder te kopen, maar ik ben nog aan het twijfelen...
Weet je wat de ondertoon van je gezichtshuid is?

Geen flauw benul, maar ik denk dat dit voor mij niet belangrijk is. Omdat dit te maken heeft met de kleur fond de teint dat je moet kiezen..
Wat vind je van valse wimpers?
Bij vrouwen vind ik dat wel mooi, maar het moet niet alledaags zijn. Op feestjes bijvoorbeeld :)
Wist je dat je je mascara elke drie maanden moet verwisselen?
Ik draag geen mascara, maar dat wist ik wel :)
Van welk merk is je mascara?
Ik draag geen mascara zoals ik in de vorige vraag al zei, maar ik weet wel dat Catrice en Essence een paar goede hebben voor een zacht prijsje ;)
Sephora of MAC?
Eerlijk gezegd vind ik deze keuze wel bizar, Sephora is een winkel met duizend en één merken en MAC is een winkel met één merk. Toch zou ik Sephora nemen, ookal ben ik er nog nooit eens binnengeweest -schaam schaam- :$
Heb je een MAC Pro-card?
Neen, en als dit een kortingskaart of dergelijke is wil ik er wel één ! 
Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
Ik gebruik niets om make-up aan te brengen, omdat ik simpelweg geen make-up draag :D  Ik gebruik wel een foundation-kwast om mijn gezichtsmaskertjes aan te brengen :)
Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
Ik draag geen oogschaduw, waarom zou ik dan een primer nodig hebben :)
En voor je gezicht?
Idem, zoals de vorige vraag ;)
Wat is je favoriete oogschaduwkleur?
Lees het vorige antwoord maar eens :)
Oogpotlood of eyeliner?
Ik draag geen oogpotlood of eyeliner :)
Prik je vaak in je ogen met een oogpotlood?
Aangezien ik geen oogpotlood draag kan ik er ook niet mee prikken in mijn ogen, hé? :p
Gebruik je minerale make-up?
Nopeeeeee :p
Welke lipstickkleur is je favoriet?
Ik draag geen lippenstift, enkel een lippenbalsem. Maar bij vrouwen staat rood altijd prachtig !
En welke kleur lipgloss?
Ik draag geen lipglass, maar volgens mij maakt dat ook niet uit welke kleur je draagt. Je ziet toch amper iets van die kleur.
Wat is je favoriete blush op dit moment? 
Euhm, ik denk dat ik al duizend en één keer heb gezegd dat ik geen make-up draag =D
Koop je wel eens make-up via e-bay?
Geen make-up, maar wel iPhone-hoesjes ! :D
Gebruik je liever drugstore make-up of de wat duurdere merken?
Als ik make-up zou mogen veranderen door skin care, dan liever duurdere merken. Want wie wil er nu niet een dagcrèmepje van Chanel dragen? :D
Heb je er ooit over nagedacht om make-up lessen te nemen?
Neen, maar wel om huidverzorgingslessen te nemen ;)
Ben je een beetje klungelig als je je make-up aanbrengt?
...
Aan welke make-up fout heb je echt een hekel?
IK DRAAG GEEN MAKE-UP, snap het dan toch :D
Hou je van felle make-up of natuurlijk ogende make-up?
Felle kleurtjes bij vrouwen is wel leuk :)
Van welke celebrity vind je de make-up echt prachtig?
Moeilijke vraag, ik vind persoonlijk een vrouw die niet zoveel make-up draagt nog altijd het mooiste. au naturelle :)
Stel: je moet de deur uit, maar je mag slechts 1 product gebruiken om je mee op te maken, welk product zou dat zijn?

Euhm, ik draag niets om me op te maken, maar ik denk dat oorstokjes en tandenborstel mijn must zijn (enja ik weet dat ik vals speel en 2 producten kies, ik ben een stiekemerd ;)
Zou je het huis kunnen verlaten zonder make-up op?
Ik doe dit al heel mijn leven, so?
Vind je dat je er zonder make-up nog steeds goed uitziet?
Ik ben een hottie ofcourse :D Neenee, maar ik vind persoonlijk dat ik geen monstertje ben ;)
Wat is, volgens jou, het beste make-up merk?
Moeilijke vraag omdat ik niets van make-up draag... Ik denk toch Chanel, du-uh !
En als laatste: wat vind je van make-up?
Ik vind make-up  een goede uitvinding, maar de meeste mensen dragen het verkeerd. Zie maar naar al die 12-jarige 'sl*tjes' die een totaal verkeerde foundation kiezen en die dan oranje kleuren, haha lachen :D
Voila, dit was mijn TAG. Ik denk dat ik vanaf nu niet zoveel meer ga posten, omdat ik stilletjes aan ben aan het leren voor de examens. En ik wil me echt bewijzen! Dus ik denk dat ik waarschijnlijk de maand juni niets van mij ga laten horen. Wel de laatste week terug, want dan zijn de examens gedaan, yiiiihaaaah!


Nog een fijne late avond, en tot ziens ;)


Groetjes, 
Gilles xx

2 opmerkingen:

  1. Leuke vragen, ik vind heel veel make-up merk goed, luxe: Dior en gewoon vind ik Urban Decay een fijn merk x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben een jongen dus make-up gebruik ik niet echt.. Maar ik heb wel een proefstaaltje van een dagcrème van Dior en die bevalt me erg goed ! :)

    BeantwoordenVerwijderen