Beautylust

woensdag 9 mei 2012

Workout van Donderdag

Hoi,


Worden jullie ook altijd zo onwijs onzeker als jullie foto's zien van killer legs? Wel we gaan dat proberen te veranderen met het workout plan van Donderdag :)
Ja, ik weet het jullie kijken mij nu allemaal aan van 'En woensdag dan?'. Wel ik had woensdag een enorm drukke dag en ik heb spijtig genoeg de hele dag moeten leren. Hierdoor heb ik geen tijd gehad voor het sporten, maar dat is geen enkel probleem, WANT je moet 1 dagje ontspannen. In het normale workout plan is dit op zondag, maar ja ik verplaats die dag toch wel eventjes zeker :)
Dus het maakt niet uit of je die dag nu verplaatst zolang je maar één dagje rust en niet sport. Dit hebben je spieren zeker nodig, want alle dagen sporten is niet goed! Minimum moet je 1 dagje rust nemen in de week. De meesten mensen sporten 1 dag en dan de dag erna rusten ze enz...
Maar als je 6 dagen van de week sport heb je natuurlijk sneller resultaat :D Nou goed, begin nu met de workout van donderdag, Charlotte!

Donderdag

*Hot body warmup
*Get your sexy back
*Mountain Climber
*Sexy butt and arm combo
*5 minute saggy butt solution of Sexy sensational shoulders (de 5 minute saggy butt soluton is
spijtig genoeg alleen verkrijgbaar als je hem koopt, dus heb je deze niet? Niet treuren doe dan                  gewoon zoals mij de Sexy sensational shoulders :D)
*Flat, sexy abs

Als jullie nog goede workout tips hebben laat het ons dan weten op beautylust.gc@gmail.com

Groetjes

Charlotte x

1 opmerking: