Beautylust

dinsdag 8 mei 2012

Workout van Dinsdag

Hoi,


Hier ben ik weer met het workout plan, maar deze keer van dinsdag. Ook ik doe deze workouts dus voel je niet alleen als je het moeilijk hebt met deze workouts, want ook ik zit hiermee hard te zweten en puffen! Maar goed, de workout!


Dinsdag

* Hot body warmup
* Boxer babe
* Chiseled chair challenge
* Bikini abs workout
* Boob lift, tummy tuck
* Stretch, meditation and gratitude

Nogmaals, dit zijn de namen van de filmpjes die je vind op http://www.tiffanyrotheworkouts.com/workouts/express-fitness-workouts-routines.html. Alleen de laatste staat niet op die site, maar tik even de titel in op Youtube en je komt er vanzelf. Deze zullen je helpen om een weekje lang fit te blijven. Ik zal deze workouts elke week opnieuw doen zodat ik tegen de zomer op en top in form ben :) Waar ik het meest problemen mee had met deze Dinsdag workout waren de Chiseled chair challenge & de Boob lift, tummy tuck. Bij deze waren mijn benen en buik helemaal aan het trillen en ik kon het bijna niet meer houden, maar toch heb ik volgehouden. De Stretch, meditation and gratitude is eigenlijk een yoga filmpje met de laatste 4 minuten een soort meditatie. Deze gaf me wel rust en is zeker niet over te slagen bij deze workout! In totaal ben ik er ongeveer 1 uurtje mee bezig geweest dat is goed genoeg voor 1 dagje.


Dit filmpje zal je elke dag opnieuw zien verschijnen in het workout plan : de Hot body warmup. Deze gaat wel een beetje sneller dan de normale filmpjes, maar sta gewoon meteen recht en doe Tiffany na :D Veel plezier!

Groetjes

Charlotte x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten