Beautylust

maandag 7 mei 2012

Workout van Maandag

Hoi,




Zijn jullie ook opzoek naar de perfect body workout? Willen jullie net zo graag in shape zijn voor de zomer? Wel ik ben al een paar maanden opzoek naar een goede workout en ja hoor ik heb er een gevonden :) 

Een tijdje geleden kwam ik op het Youtube kanaal van TiffanyRotheWorkouts. In het begin koos ik een filmpje dat me het meest aansprak en dat filmpje deed ik dan 1x om de 3dagen. Maar toen ik wat verder ging kijken, kwam ik terecht op http://www.tiffanyrotheworkouts.com. Daar biedt Tiffany Rothe jou een workout plan aan voor 1 week gratis. Daarvoor moet je je wel eerst inloggen. Dat heb ik dan ook maar meteen gedaan en binnen 1 uurtje kreeg ik een mail met het workout plan. Voor degene die zich niet helemaal willen registreren en toch een goede workout willen hebben zal ik voor elke dag het workout plan voor die dag erop zetten. In het workout plan staat welk filmpje je dan moet nemen op http://www.tiffanyrotheworkouts.com/workouts/express-fitness-workouts-routines.html .

Monday

* Hot body warmup
 * 10 minute booty shaking workout
* No more back fat
* Burn baby burn biceps
* Beautiful boody workout
* Flat, sexy abs


Nog enkele tips bij deze workout :

  • Het beste is dat je ze ineens achter elkaar doet, maar je kan de workouts ook spreiden door de dag heen
  • Als je met 1 filmpje klaar bent drink dan een grote slok water en ga voort met het volgende filmpje
  • Heb je geen yogamat of gewichtjes? Maak dan een 'bedje' van lakens en dekens op de grond zodat het toch lekker zacht licht of vul 2 flesjes met water, zand of vuil en gebruik deze als gewichtjes
  • Doe je haar het best in een staart, want je kan lichtjes zweten en niets is zo vies als haar dat plakt aan je rug of nek :)
Hopelijk helpt dit jullie een beetje zelfzekerder te worden tegen de zomer en veel plezier!

Groetjes,

Charlotte x





Geen opmerkingen:

Een reactie posten