Beautylust

zondag 15 april 2012

Kruidvat 1 + 1 Gratis Make - Up Actie






Hoi, 


Ik wil jullie eventjes iets meedelen. Jullie weten vast en zeker al dat deze vrijdag en zaterdag in de Kruidvat-filialen in Nederland er een zéér prettige actie liep. Als je 1 make-upje kocht, dan kreeg je er een tweede gratis bij. Toen ik dit nieuws te horen kreeg liep ik bijna onmiddellijk naar het dichtstbijzijnde Kruidvat-filiaal. 


Maar ik zag geen duizenden plakaatjes met '1 + 1' gratis. Dus was ik al een beetje teleurgesteld. Ik nam voor men mama een oranje nagellakje mee (na lang zoeken in verschillende winkels). Toen ik aan de kassa kwam, vroeg ik aan de verkoopster of er die week geen actie liep van 1 + 1 gratis, en ze vertelde me... 


'Passop nu gaat het leuk worden !'


Ze vertelde me dat die pas volgende week vrijdag en zaterdag was van 21 t.e.m. 22 april!
Dit komt simpelweg gewoon, omdat het Kruidvat van België een weekje achter staat op die van Nederland. Goed nieuws voor mij dus!


Eigenlijk mocht ik dat nog niet weten, denk ik. Want aan de verkoopsters van Kruidvat van Nederland hadden ze zelfs pas de dag op voorhand verteld dat deze actie ging doorgaan, om er zo voor te zorgen dat de verkoopsters het niet zouden kunnen rondstrooien en andere winkelketen concurrentie konden vormen. 


Ook heb ik -na vele Kruidvat Haul's te bekijken- vernomen dat deze actie NOG beter is. Want ze rekenen de make-upjes allemaal aan voor de volle pot. En dan geven ze op het totaalbedrag 50% korting, nog béter !


Zo dat wou ik even met jullie meedelen, dus jullie weten het: 21 & 22 april is het Kruidvat the place to be :D 


Ik ga tijdens school in de middag al naar een Kruidvat-filiaal fietsen, zodat ik nog ruim kan kiezen en wat leuke spulletjes kan meenemen voor Charlotte en mijn mama. En misschien voor mij, als er een goede concealer tussenzit... 






Nog een fijne zondag allemaal ! :)


Groetjes,
Gilles x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten