Beautylust

donderdag 5 april 2012

Shoplogje H&M & Clinique (Gilles)


Hier weer eens een shoplogje over de bodyproducten van H&M. Wisten jullie dat eigenlijk al dat H&M een -toch vrij grote- beautyhoekje heeft? Ik weet dat ook maar pas vanaf een paar maanden terug. En ik moet zeggen dat wat ik al van heb gekocht dat ik er vrij tevreden over ben, en zeker voor de aantrekkelijke prijzen. 


Eerst en vooral deze lippenbalsem die héérlijk ruikt, ik heb hem nog niet gebruikt maar ik denk dat ik deze wel veel ga gebruiken. Wel bevat hij minerale olie, het is goed voor je lippen omdat het er een beschermlaagje op legt. Het is ook wel goed voor je huid, maar je mag er dan niet te veel van gebruiken, omdat het iets doet met je eigen huidbarrière. 


Ik vind persoonlijk dat deze rooskleurige lippenbalsem meer ruikt naar kokosnoot, dan naar mango. Een fijne balsem voor een zacht prijsje!


H&M - My Lovely Lipbalm Coconut Mango
Prijs: 1,95 euro
Inhoud: 9 gram


Het volgende product is weeral een lippenbalsem, deze ruikt heerlijk naar vanille. De vanille-kleurige balsem heeft een lichte shimmer. Wél vind ik dat het potje moeilijk open gaat voor iemand met korte nagels. Ook zit er minerale olie in, goed dus voor onze lipjes!
Goed product voor een lekker zacht prijsje.






H&M - Smooth Vanille Lipshine
Prijs: 1,95 euro
Inhoud: 8 gram

Over naar het volgende product, deze eenie meenie bodybutter! Dit potje heeft nog niet eens de hoeveelheid van een dagcrème. Maar goed, hij ruikt in ieder geval lekker naar perzikjes. Ik kon hem niet laten liggen, hij was toooo cute! Ookal weet ik dat hij in een mum van tijd op gaat zijn :D Hij zit minerale olie in, dat is misschien een minpuntje omdat het iets doet met je huidbarrière, maar je kan nu ook geen top kwaliteit verwachten zoals bv. een product van Chanel. Toch zit er ook shea butter in, dat bv. je droge huidje lekker soepel en zacht maakt!



H&M - Body Butter Peach
Prijs: 1,95 euro
Inhoud: 28 gram :D

Deze douchegel ziet er ook erg schattig uit! Alleen die tekst al:
"The sweet smell of Peach pie from my favorite cafe. Life in the city can be sweet ohh soo sweet..."


De geur is langs de ene kant wel peachy, maar de chemische geur overheerst toch wel.. Dat vind ik echt zonde in H&M dat je de producten niet kan testen en bv. aan kan ruiken, omdat er een folie over plakt. Ook heeft het product als tweede ingrediënt SLS :( dit droogt je huid enorm hard uit, dus moet je hierna een bodylotion gebruiken. Maar ik gebruik eigenlijk alleen bodylotion of een bodybutter in de avond en ik douche me alleen in de morgend, dus... 


Maar goed, het was pure eye candy, en als ik er aan kon ruiken dan zou ik hem waarschijnlijk niet hebben meegenomen. Al bij al zal ik de douchegel wel opgebruiken, ik ga gewoon minder product gebruiken per douchebeurt. Toch vind ik het wel heel erg leuk en schattig ogen in de douche :D



H&M - Nourishing Showergel "My favorite peach pie with wipped vanille cream"
Prijs: 2,95 euro
Inhoud: 160 ml

Ook ben ik even langs de ICI Paris XL geweest, gewoon om de luxeproducten te gaan bewonderen, window shoppen! Tot ik bij de stand kwam met allemaal proefpakketten  van verschillende merken, wat nog altijd duur is. Ik zag plots een proefpakketje van Clinique,  dit is niet een super duur merk. Ik zag het pakketje "Blemish Solutions" liggen, keek naar de prijs en schrok me een bult! 11,36 euro voor 3 miniaturen die nog redelijk groot waren, dit was echt een koopje! Wat wel grappig is, was dat ik deze week zo'n soort pakketjes nog tegenkwam in een filmpje. De mevrouw in het filmpje zei dat deze pakketten enkel in september te koop waren en dat je er echt veel van moet inslaan als je een Clinique gebruiker bent. Normaal gezien zijn zo'n pakketten 13,5 euro, nu nog goedkoper! 

Goed, ik vroeg wat raad aan een verkoopster en ze zei dat dit pakketje echt bedoeld was voor roodheid en littekens? Ik vond het maar raar, omdat de mevrouw van het filmpje zei dat het voor puistjes en onzuiverheden was, maar goed... De verkoopster zei dus dat dit niet echt voor mij was bedoeld, en probeerde me het 3-stappenplan van Clinique dan maar aan te smeren. Ik zei dat ik dit al had, en ze zei dat ik zeker nummer 2 dan moest kopen. Maar deze bezit ik?! Achja, verkoopsters van tegenwoordig.. 

Die avond googlede ik het "Blemish Solutions"-pakket nog eens en effectief wat ik ook dacht, het was dus wél voor puistjes en onzuiverheden! Dus ging ik volgende dag naar de winkel en kocht ik het gewoon. Ik heb het nog niet getest, maar ik ga ervan uit dat deze wel zijn werk zal doen. Hier komt nog een review van!










Clinique - Blemish Solutions pakket
Prijs: 11,36 euro
Inhoud: 
zeep: 50 gram
lotion: 60 ml
moisturizer: 30 ml

Zo, dit was men shoplogje van vandaag, 

Groetjes, 
Gilles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten