Beautylust

maandag 16 april 2012

Zondagje Stomen

Heey allemaal!

Ik wou jullie even een foto laten zien dat ik deze zondag heb genomen. 

Elke zondag in de avond stoom ik men gezicht, scrub ik het en doe ik eventueel een maskertje op. Meestal gebruik ik het maskertje in de dag, maar ik was in de namiddag naar Charlotte gegaan om daar mijn taken voor school af te werken en tussendoor hadden we wat blogfilmpjes bekeken, hihi :$

Ik stoom met een stomer die ik een maandje geleden heb gekocht bij Kruidvat voor nog geen 10 euro, een koopje dus! Voorheen stoomde ik altijd met een pan met gekookt water en deed ik een handdoek over mijn hoofd, zodat het voorkomt dat de stoom sneller weg gaat. Ik stoomde voor 10 - 15 min.

Nu doe ik in de stomer 30 ml water, ik stoom dan ongeveer 15 min (gewoon tot dat al het water verdampt is). Dan leg ik in de plastieken houder een wattenschijfje en besprenkel ik het watje met enkele druppels etherische olie (ik gebruik altijd Tea Tree olie). 

Na dat kwartiertje stomen scrubde ik mijn huidje met een mini flacon van Clinique, de 7 day scrub cream rinse-off formula. Ik vind deze scrub enorm fijn, en als deze mini op is dan ga ik denk ik de full-size tube kopen.

Achteraf deed ik nog een maskertje op van Kiehl's, de Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque. Een énorm fijn maskertje, deze ga ik zeker en vast kopen! Het masker liet ik zo'n 20 minuutjes op mijn gezicht zitten totdat het helemaal hard werd, het was trouwens een klei masker :)

Na heel deze treatment voelde men huidje weer fris en lekker zacht aan :)

Groetjes,
Gilles x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten