Beautylust

zaterdag 21 april 2012

Spijtig Misverstandje Kruidvat

Heey,


Vandaag was het zo ver, dé dag dat in alle Kruidvat-filialen in België 50% korting op alle make-upjes ging zijn. Extra handig dacht ik, want binnen minder dan een maandje verjaart Charlotte :D En dan kon ik éxtra veel kopen voor haar :)


Ik sprong op mijn fiets en reed richting Kruidvat (ik moest me wel haasten, want ik had maar een uurtje pauze tijdens school..) 


Totdat ik in de dichtst bij zijnde Kruidvat aan kwam bleek dus dat er helemaal geen 1 + 1 gratis actie was? :O 


Ik vroeg het nog eens aan de verkoopster en ze zei me dat zo'n acties niet hetzelfde zijn in België als in Nederland, meestal wordt dat dan écht vermeld in het foldertje. Een zware fail dus voor mij :(


Toch keek ik nog wat rond om ideetjes op te doen voor Charlotte haar verjaardag en ging ik een 20 minuutjes daarna toch wel wat teleurgesteld buiten...


Hopelijk gaan de Kruidvaten (zeg je dat eigenlijk? :D) in België ook zo'n actie houden... :s


Ik had wel nog wat tijd, dus ging ik nog even een kleine martino eten :)


En onderweg nog een lekker chocoladebroodje :D





Groetjes,
Gilles x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten