Beautylust

vrijdag 3 augustus 2012

Gilles' Wishlist

Hey iedereen !


Ik weet het, ik en Charlotte bloggen niet heel vaak, maar het is ook vakantie voor ons hé? :D En ja, dan hebben we daar niet veel zin in omdat daar heel veel tijd in kruipt... Maar goed, vandaag had ik er weer eens zin in, dus let's start! :)


Ik ga jullie vandaag mijn wishlist laten zien, over producten die niet MEGA duur zijn, want waarom zou ik zo'n lijst maken? Ik zou het toch nooit van mijn leven kunnen betalen, maar deze producten zijn nu ook weer niet spot goedkoop... 




Ik heb een soort van collage gemaakt met groepjes foto's, ik heb ze verdeeld in de categoriën: parfum, beauty, elektronica & mode :)


Parfum
*Burberry Brit (€37,80)
*Dior Homme (€48,78)
*Yves Saint Laurent La Nuit De l'Homme (€35,14)
*Gucci Guilty (€49,75)


Beauty
*Dior Hydra Life Sorbet (€45,88)
*Philosophy Microdelivery Peel (€65,07)
*Philosophy Purity (€9,27)
*MAC lip conditioner SPF 15 (€15)
*Estée Lauder Double Wear concealer (€21,78)
*Dior Bronze SPF 50 (€27,88)
*Qiriness Le Wrap Exfolys (€ 31,05)
*Dr Van Der Hoog maskers (Funny Figs & Lovely Lily) (€2,19)
*Uncover lijn (cleanser, toner, exfoliant, moisturizer) (€150)


Electronica
*Ice Watch (donkerblauw) (€79)
*Philips Wake Up Light (€77)
*Apple the new iPad 32 GB (WiFi + 4G) (€689,99)


Mode
*iPhone case Spongebob ($5 op eBay)
*River Island Men Bag (30 pond op de site) (vandaag niet meer op online site, ik werd gek!)
*Ray Ban (rond de €100)
*UGG Boots (€219)


Zo, dit was mijn wishlist... Ik hoop dat ik in de loop van dit jaar (of jaren) deze in mijn bezit mag hebben. Nu ben ik heel hard aan het twijfelen of ik die iPad zou kopen of niet, ik heb er wel heel hard voor gewerkt en ik ben ook 18 jaar geworden, maar toch twijfel ik omdat het een enorm bedrag is dat je er voor neertelt...


Groetjes,
Gilles x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten