Beautylust

dinsdag 21 augustus 2012

Lush in Gent

Hoi lieve mensen, 

Even een korte mededeling. 


Op vrijdag 31 augustus zal er een 4de Belgische stad een Lush Store rijker zijn, genaamd Gent. Toppie! Het doet me goed dat meer en meer mensen de kans kunnen krijgen om dit heerlijke merk te kunnen uitproberen. 

Wie kent die overheerlijke honing-zeep van Lush -genaamd: Honey, I Washed The Kids!- nu niet? Die MOET iedereen toch wel eens onder zijn neusje houden, ja toch? 

Vanaf 12 uur zal je er terecht kunnen om de handgemaakte cosmetica in avant-première te bezichtigen. Ook kan je er GEZONDE snacks verorberen, er zal veel groente en fruit zijn!
Ze zullen ook tonen wat er in hun welbekende 100%-recyclebare zwarte pot zit.

De winkel is gevestigd in de Langemunt 1 in Gent, weliswaar :)

Ik weet nog niet of ik ga, een dagje Gent is misschien wel eens leuk om te doen :D

Anyways, dit was mijn (korte) blogje voor vandaag. Méér kan ik ook niet schrijven, want ik heb alles vermeld wat er te melden valt.

Groetjes,
Gilles :) x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten